Tuesday, July 2, 2013

1 tiub RM13



Haaaa...todia..harga kasi murah baq hang!... Pencuci muka ni pon sama gak bahan2 dia mcm sabun beras yang ketoi tu cuma beza dia yg ni dalam bentuk tiub.. I dah pakai pencuci muka ni lama dah.. Kalo macam I pakai seminggu sekali (sebab tak pakai mekap, pakai coz nak tanggal daki2 kesan2 bedak kat muka ja pon) dekat2 6 bulan baru nak abeh..hewhewhew..jimat2.. kotoran daki2 pon senang tanggal. Ada yang kata ni untuk muka ja..tapi I belasah ja pakai dari muka, ketiak, perut, leher......coz rasa bez ja sental2 ngan benda alah ni..Apa yang bez pasai pencuci muka Civic Rice Milk Cleanser ni..


  • Ada vitamin E
  • Ada kolagen
  • Wangi macam beras yang disangai dengai daun pandan
  • Kulit jadi anjal lantun2
  • Semestinya gebusss dan licinnnnn bak amoi siam~
Apa tunggu lagi...

Harga runtuh kami bagi........

1 tiub RM13


#not include postage ya darling~

#open for order and pre-order
Emel me: blossomlishashop@gmail.com
operation hour : 8.30 am - 5.00pm (Mon-Friday)

thanks

Hey ladies! . 2017 Copyright. All rights reserved. Blog Templates Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates